אבחון וטיפול בשורשים

יש מקרים רבים שבהם שורשים של עץ חודרים לתוך הצנרת וגדלים בתוכה כיוון שאין להם אפשרות לצמוח במקומות אחרים לאור ההתרחבות שלהם. עם הזמן השורשים מתארכים ומתעבים ולכן הם יוצרים חסימה של המים בנקודה ספציפית לאורך קו הביוב או הניקוז.

לאור זאת יש לבצע בשלב ראשון צילומים ממוקדים כדי למצוא את הנקודה שבה נמצאים השורשים ולאחר מכן יש לכתוש אותם כדי שקו המים יהיה פנוי לזרימה קולחת של המים וזאת ללא כל הפרעות.

הדרך המקצועית שלנו לביצוע מהלכים כאלו היא באמצעות רובוט דן קטר שמיוצר בדנמרק ויש לו יכולות מדהימות. הרובוט מסוגל לעבוד בקטרים של 4 צול ו – 6 צול. הוא מבצע את הכתישה הנחוצה ולאחר מכן הוא בעל מסוגלות לחבר את הקווים מחדש, הוא יוצר חלל המתאים להכנסת שרוול בין הצינורות והוא מנפח את הבלון. לאחר מכן הוא מחבר למערך זה תותב ומוציא את הבלון שנופח. בדרך זו השרוול נותר במקום שתוכנן והוא מחבר בין שני הצינורות אשר התנתקו זה מזה או לחלופין הם ממוקמים האחד מעל השני. בדרך זו פותרים את בעיית צמיחת השורשים, כיוון שהם לא מסוגלים לחדור פנימה וגם את הנזילה אם הייתה במיקום זה.

עבודה זהה מבצעים אם מגלים באמצעות המצלמה שהצינורות זזו ממקומם לאור העובדה שהאדמה זזה באופן תמידי. התנודות האלו פותחות את החיבורים של הצנרות ולכן השימוש ברובוט של דן קטר פותר את הבעייתיות גם במקרים האלו.

אם מגלים שיש אבנים שנפלו פנימה לתוך הצנרת או המרזבים תוך כדי עבודות שונות שבוצעו בשלבי הבנייה השונים של הבית, והצינור אינו ישר אלא בצורת הספרה 8 , הדרך המוצלחת ביותר היא לבצע את הפעילות הנחוצה באמצעות הרובוט הייחודי וכך לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

דברו איתנו בווטסאפ
היי,
כיצד נוכל לעזור?