פתיחת סתימות ביוב בקו הביתי ע"י ביובית

הביובית שלנו מתאימה לטיפול בסתימות או תקלות בצנרת ביוב או ניקוז במבנים לשימור, בתים משותפים המיועדים למגורים, למשרדים או בחניונים רגילים או חניונים שהם תת קרקעיים.

עיקרון הפעולה של הביובית הוא זרנוק מים שבאמצעותו יוצאים ממנו מים בלחץ גבוה. הלחץ הגבוה הזה מצליח לפתוח סתימה שקיימת בקו וזאת ללא שאיבה. הצוותים המומחים שלנו מפעילים מערך זה באמצעות דיזות מיוחדות למטרה זו אשר מפעילות לחצים משתנים בתוך הצינור. בזכות השינויים הללו סתימה שקיימת נפתחת וכך הדיירים והעובדים יכולים לחזור לשגרת חייהם.

בחניונים רגילים או בחניונים תת קרקעיים, אנו מסוגלים לבצע פתיחה של סתימות בכל מקום כיוון שהרכב שלנו הוא נמוך ומותאם למיקומים המיוחדים האלו.

בטכניקה זו, זרנוק המים מנקה את הצינור לכל אורכו וגם מנקה כראוי את הדפנות מהשאריות השונות וכך מנצלים את הניקיון לתועלת של המצב, כדי שאפשר יהיה ליהנות מצנרת תקינה לאורך זמן.

כיוון שמדובר בנושא אקוטי, אנו עושים כל שניתן כדי שהצוותים שלנו יגיעו במהירות לבית הלקוח או למבנה המשותף. הם בוחנים את מה שקורה בשטח ובהתאם לכך הם מחליטים על הפעולה הטכנית המתאימה ביותר.

הטכניקה של ביובית ללא שאיבה הוכיחה את עצמה כיעילותה ביותר.
היתרון של דרך זו הוא שלאחר איתור הסתימה באמצעות המצלמה, אפשר להפעיל תוך פרק זמן קצר את הלחץ הגבוה של המים באמצעות הביובית והתוצאות הן די מידיות. לאור זאת במקרים רבים זוהי הדרך המועדפת על הצוותים המקצועיים שלנו כיוון שהמטרה היא להעניק סיוע מהיר וממוקד לדיירים ולעובדים.

בדרך זו אנו מעניקים שירות מושלם לחברות ביטוח, לקבלנים, בעלי משרדים וללקוחות פרטיים רבים אשר לא יכולים לחזור לשגרת יומם לאור התקלה הקשה.

דברו איתנו בווטסאפ
היי,
כיצד נוכל לעזור?