שיקום צנרת ביוב וניקוז

כאשר יש תקלה בצנרת ביוב וניקוז, אנו מפעילים את המצלמה המתוחכמת שלנו כדי לעלות על סוג הבעיה. לאחר הגילוי המדויק, המגמה שלנו היא לבצע את כל העבודה הנדרשת ללא הרס. לכן אנו מחדירים פנימה שרוול על פי הקוטר של הצינור שהוא בין 2 צול ועד 12 צול. אורכו של כל שרוול נע בין 70 ס"מ ל – 100 מטר. השרוולים האלו מיוצרים מסוג של חומר אפוקסי על בד עם סיבי קרבון וכך נוצר פתרון מידי מחומר המזכיר פלסטיק קשיח. הצוותים המומחים שלנו בוחרים את השרוולים המתאימים ומחדירים אותם למעטפת הפנימית של הצינור.

השרוולים האלו מצפים למעשה את הצינור הקיים ויש אפשרות ליצור באמצעותם את התוואי של הצנרת המקורית, אלו יכולים להיות קווי צנרת ישרים או כאלו שמתעקלים באמצעות זוויות שונות כמו 45 או 90 מעלות, חיבורים בצורת האות T או אפסילון.

אם התגלו בצנרת פריטים שמפריעים לזרימת המים כמו שורשים של עץ, בטון, אבנים או ברזלים, השרוולים האלו מעניקים את הפתרון האופטימלי. בשלב ראשון מטפלים בכשלים באמצעות רובוט שמסוגל לבצע חיתוך של הברזלים, השורשים, או הבטון ולאחר מכן הרובוט שנמצא בקו אפס מבטל את הכשלים באמצעות הטלאה של הנקודה הספציפית שהיא בעייתית. בדרך זו הוא מאפשר למים לזרום במסלול החדש שלהם ואין כל השפעה או שאריות הקשורות לחסמים שהיו לאורך הקו.

כיוון שמדובר בשרוולים איכותיים ביותר שמעניקים ללקוחות את כל המענה הנדרש והקו הוא תקין, אנו מעניקים ללקוחות חמש שנות אחריות על השרוולים החדשים שהותקנו במקום זה.

אם הבעיה היא פתיחת סתימות עקב צמיחת שורשים או גורם אחר, אנו מפעילים סמארט כבל שזו ספירלה מתקדמת מברזל אשר מסוגלת לשחרר סתימות שנחשבות קשות ביותר באמצעות הראשים המחלפים שלה. ובמידת הצורך מצרפים למערך זה גם את זרנוק המים של הביובית כדי ליצור עבודה משולבת ואפקטיבית. בסופו של התהליך, מתבצע חידוש של הצינור המקורי.

דברו איתנו בווטסאפ
היי,
כיצד נוכל לעזור?