תיקון ללא הרס בכל הקטרים

המודרניזציה המשולבת בטכנולוגיה פורצת דרך היא תיקון ללא הרס בכל הקטרים. זו המציאות העכשווית ואנו משתמשים בשיטה זו בכל הפרויקטים שלנו, כדי לחסוך ללקוחות את עוגמת הנפש בשיפוץ ארוך הכרוך בלכלוך רב בבית.

אנו מבצעים באופן שוטף תיקוני צנרת ביוב וניקוז באמצעות כמה שיטות כמו התזה של חומר אפוקסי שמתאימה מאד למקומות אשר קשה מאד להגיע אליהם. ההתזה האפוקסית יוצרת טלאים והיא מצפה באופן הרמטי את החלק הפנימי של הצנרת שהיא בקוטר של 2 צול ועד 6 צול.

החומר האפוקסי הוא ערבוב של שני חומרים מעולים. הרובוט מבצע הברשה של הצינור בחלק הפנימי שלו בליווי המצלמה המתוחכמת. בדרך זו מתבצעת עבודה מדויקת ביותר המחזיקה לאורך זמן.

אנו מעניקים ללקוחות שלנו אחריות על עבודה זו למשך שלוש שנים עבור התזה אפוקסית שאורכה הוא עד 30 מטר.

אופציה נוספת היא שימוש ברובוט דן קטר הדני, אשר מבצע עבודות בצנרת ניקוז וביוב בקוטר של 4 עד 6 צול. הרובוט מסוגל לטפל במקרים שבהם יש קריסה של קווי הצנרת לאור הפעילות הקרקעית. כך נוצרים מצבים שבהם הצינורות מתנתקים זה מזה או מתרחקים ולכן הרובוט מחזיר את הצנרת לפעילות התקינה. הרובוט מחבר את המופה שחיברה בין הצנרות, מרחיב את המקום, מנפח את הבלון וכך נשאר שרוול מאסיבי שמחבר בין שני הצינורות.

בדרך זו פותרים כל בעיה טכנית שנותרה כמו אבנים שחוסמות את מעבר המים בצנרת הביוב והניקוז ברזלים, בטון או כל גורם אחר שמפריע לתנועה תקינה של המים לאורך התוואי של הצנרת.

אנו מעניקים ללקוחות שלנו חמש שנות אחריות על עבודות השרוולים וזאת לאור העובדה שמדובר במוצר איכותי שהוא בטיב מעולה שישמור על הצנרת לאורך שנים רבות.

דברו איתנו בווטסאפ
היי,
כיצד נוכל לעזור?